Tuesday 7 February 2012

I cant sleep without Ian.....


Gosh... Sepatutnya aku boleh tidur dgn lena bila Ian xde... Tapi sebaliknya pulak... Kebetulan sekejap lagi ade training so terpaksalah Ian dihantar ke rumah nenek...
Ian adalah salah sorg anak yg almost fully aku yg jaga berbanding dgn kakak2nya ( Honestly i feel regret ) Not to really take care of my daughter cz on that time I've being a 'single mother' in the early young aged. Ya... I have to struggle untuk membesarkan mereka.. Keadaan memaksa.. Jadi aku serahkan tanggungjawab itu kepada Ibuku yg tersayang... Di waktu itu, duniaku hanya diselubungi dgn kerja keras untuk menyara Keluarga.. Well.. Lama juga la being a 'single parent' its almost 12years.. Its just bcz risau dgn masa depan ank2ku... Selain drpd serik utk berumahtangga.. Aku takut Gagal lagi, Jadi keputusan yg tepat adalah terus membesarkan mereka sehingga aku dpt rasakan mereka boleh berdikari....
Berbalik pada Ian... Alhamdulillah... Ian adalah sorg bayi yg senang diurus.. Boleh dilihat dia sorg bayi yg agak berdikari... ( Mungkin kesan daripada waktu melahirkannya..) hehe.. Ian adalah salah satu WISH yg telah dimakbulkan Allah swt padaku bahawa, untuk pregnant kali ni, aku mahukan a Baby Boy... God is Great! He gave me a Cute little baby boy in 4.08kg! >.< ( besarkan..) On 31th March 2011.. Walaupon terpaksa C-sec, Alhamdulillah... Semuanya selamat... ^__^ Diusia Ian 9bulan dh pandai berjalan...Now semakin ligat,ya... Ian.... Mama Miss U.. Mama tak boleh tidur ni....



On Rayyan's Bday ( Ian's Cousin )



Ian with his lovely cousin..
Hasyaa's brother Aaron Hafiy... Cousin Ian juga... ^_^


2 comments:

  1. You're so pwettyy :) And I think I'm in love with your baby boy. He's just soo handsome ;)

    Greetings from Indonesia
    xx
    http://heilyra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tqsm Lyra... U're Pretty too... Hihi~~ My son's 100% klon his daddy! Tcare dear! Have a great day ahead!

    Luv
    Suzana <3

    ReplyDelete